Saturday, August 20, 2011

last FRIDAY NIGHT

Last Friday night
Yeah we danced on tabletops
And we took too many shots
Think we kissed but I forgot

Last Friday night
Yeah we maxed our credit cards
And got kicked out of the bar
So we hit the boulevard

Last Friday night
We went streaking in the park
Skinny dipping in the dark
Then had a menage a trois
Last Friday night
Yeah I think we broke the law
Always say we're gonna stop-op
Whoa-oh-oah

This Friday night
Do it all again
This Friday night
Do it all again



~music lagu last friday night berkumandang~
last friday night by Katy Perry! best party ever!! Wooo!!! haha!!
hmm.. bile sebut je pasal last friday night ni, mesti teringat lagu katy Perry ni.. haha! funny videoclip ever seen. aku pun nak cerita gak.. what happen on my last friday night?


cling! (sony ericsson message alert tone berbunyi)
"korang, datang lah umah aku malam esok lepas terawih..ade kenduri arwah ayah aku"
huuhhh??? nombor sape plak ni?? ayah sape plak yang meninggal nihh???
cepat33 aku reply
"sape ni???"
then die reply balik
"dotdotdot.."
ohhhh!!! tekejut aku dapat tau ayah die baru meninggal week ago..innalillah.. remember when i told ya guyz yang dulu mase skolah, aku ade group yang dianggotai oleh 7 orang dan kami sangat famous dan dicemburui ramai kerana reputasi kitorang yang agak kewl then she one of my best friend.. hmmm... iman tade cite eh?? hehehh..sory33.. 


so, i told her insyaAllah i will come padahal aku tau aku da tade transport pon nak pegi, tapi nak jumpe sgt since ktorang sume dah berjauhan skarang.. she studied at UM, then dah setahun lebih kot ktorang tak jumpa.. so, aku n 1 other member ni dah plan nak pegi lah.. tapi tak jadi since kereta die baru je excident.. so?? tak pegi lah kan?? aku duduk jela kat umah kan without telling her yang aku tak boleh datang pon sebab tade transport kan sebab taknak ganggu die.... tengah33 layan drama "demi masa" nihh.. sorang lagi member aku ni asyik bagi tau aku die nak pegi tapi tade kawan. ok.. malam semakin lewat.. jam menunjukkan pukul 11 malam.. si dotdot ni plak msg tanye aku nak pegi umah die ke tak kalau nak die pick up aku. 


i was like - ???????? dah jauh malam kot!!!! kenduri tak habis lagi ke???? tapi she insist tooo.... sebab nak jumpa gakk... yela soon i will be married.. sementara bujang ni, bila lagi nak hang kan?? sampai33 umah die, orang dah takde pun.. we spend our friday night together.. walaupun tak cukup korum...3 orang je.. banyak jugak lah yang ktorang bualkan.. miss our old days.. we all lives in the same hometown, tapi.. susah sangat nak berjumpa.. yang paling sedih, 1 of our friend nih, umah dia dah pindah JB.. tapi tak bagi tau kitorang ponnnnnn.... sedih. terasa kehilangan walaupun we still text each other.. hm.. lama jugak ktorang berbual.. hampir 2 pagi aku balik umah.. nasib baik mak aku takde, kalau tak dah bising dah.. hehehhh


they are the best friends i've ever had! miss our school days.. wearing uniforms.. its the best thing i've ever feel. being a school girl.


so, its my last friday night! it bring back my school memories. yours????


al-Fatihah kepada arwah... setiap yang hidup, pasti akan menemui ajalnya.. takziah kepada keluarga.



(-,-)
love.

No comments: